En lugn jul

Nu är julen över, här hemma har vi haft det lugnt. Vi var först hemma hos Jerrys mamma och då fick Zorro stanna hemma och umgås med Mamma,Tobbe och hans döttrar. Sen så åkte Jerry och jobbade och jag och Zorro gick upp till pappa och fikade och kollade lite på en serie. Zorro var lite stressad på vägen upp till pappa, men han lugnade ner sig snabbt. Och när vi skulle gå hem så hade han lite bråttom ner för trappen?! ute var han lugn i alla fall. Iår så blev det tyvärr ingen inslagen leverpastej i julklapp till honom, utan det blev grisöron, köttbullar och några bitar leverpastej! jag tror att han vart lika glad över det.

Hoppas att ni som läser hade en bra jul! Trevlig fortsättning.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hundenzorro.blogg.se

Här skriver jag om min hund Zorro!

RSS 2.0