Stress

Nyårsafton är över, men här har dom smällt raketer och smällare tills idag! Det har resulterat i att Zorro har varit stressad i tre dagar :/ Nyårsafton,nyårsdagen och igår. Det gör ont i mitt hjärta att se honom så. Tots motion,och tabletter som ska minska stress så har han ändå varit stressad?! Dom två tidigare nyåren har det inte varit så dagarna efter.. och själva tolvslaget gick jätte bra! han låg i badrummet och åt märgben, medans jag satt utanför och kollade till honom. Så det är inte riktigt som det ska vara.. Idag är han i alla fall lugn, det är skönt för både honom, Axa, katterna och mig! Nu hoppas jag att det fortsätter vara lugnt med smällare. Så att vi kan återgå till vardagen, med lugn och massa mys! <3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hundenzorro.blogg.se

Här skriver jag om min hund Zorro!

RSS 2.0